Dažniausiai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie prekių užsakymą, pirkimą ir pristatymą.

Jei atsakymo į jums aktualų klausimą neradote, kreipkitės tiesiai į www.vyras24.lt:
telefonu: +37062012211
el. paštu: info@vyras24.lt
 

Ką daryti jei nepavyksta užsakyti prekių?

Pagalbos kreipkitės į www.vyras24.lt darbo dienomis nuo 9 iki 18 valandos.
telefonas: +37062012211
el. paštu: info@vyras24.lt
 

Kada gausiu užsakytas prekes?

Jei užsakytų prekių www.vyras24.lt sandėlyje yra pakankamai, jas pristatysime per 1–2 darbo dienas, skaičiuojant nuo dienos, kada gausime Pirkėjo mokėjimą. Pirkinius pristatysime Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu.
 

Kaip pirkti interneto parduotuvėje www.vyras24.lt?

Išsirinkite prekę.
Įdėkite ją į krepšelį.
Pasirinkite "Krepšelis".
Pasirinkite "Formuoti užsakymą".
Pasirinkite "Registruotis" arba "Svečio užsakymas".
Prisijunkite arba įveskite asmeninius duomenis.
Pasirinkite prekės pristatymo (atsiėmimo) būdą.
Apmokėkite savo užsakymą, spausdami "Patvirtinti".


Kaip galima apmokėti prekių krepšelį?

Prekių kainos interneto parduotuvėje www.vyras24.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su užsakymo dieną galiojančiu PVM. Sumokėti už prekes galima elektroninės bankininkystės sistema – kai išankstinis apmokėjimas atliekamas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Mokant už prekes šiuo būdu, elektroninės bankininkystės sistemoje sukuriamas mokėjimas pagal Pirkėjo apmokamą užsakymą. Šią paslaugą Pardavėjas teikia bendradarbiaudamas su partneriu – Paysera LT (įmonės kodas 300060819), valdančiu sistemą www.paysera.lt. Šiuo atveju pinigus Pirkėjas perveda į UAB „EVP International“ sąskaitą banke.


Kaip žinoti, kad prekes jau įsigijau?

Įvedę užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką. Be to, informacijos apie užsakymą jums bus pateikta, jei prisijungsite kaip vartotojas prie interneto parduotuvės www.vyras24.lt.


Kaip atsiimti prekes?

 LPexpress siuntų terminale, arba prekes pristatys kurjeris. Užsakant pristatymo paslaugą galima nurodyti bet kurį adresą Lietuvoje. Atsiimant prekes būtinai patikrinkite siuntinio turinį ir pasirašykite dokumentus.


Kur pristatomos prekės?

Į bet kurią Lietuvos vietą.


Kas pristato prekes, užsakytas www.vyras24.lt ?

Siuntų gabenimo bendrovė LPexpress arba įmonės atstovas.


Ar gavus prekes reikia pasirašyti dokumentus?

Taip. Prekės gavėjas turi pasirašyti ant siuntinio pristatymo dokumentų arba kurjerio elektroninių prietaisų.


Ar mano prekes gali atsiimti kitas asmuo?

Taip, bet tokiu atveju reikia atliekant užsakymą skiltyje „Pastabos“ nurodyti, kas gali atsiimti prekes už jus.


Per kiek laiko www.vyras24.lt sistema apdoroja užsakymą?

Užsakymas apdorojamas per 1 darbo dieną nuo užsakymo patvirtinimo. Jei visos užsakytos prekės yra www.vyras24.lt sandėlyje, prekes gausite per 1–2 darbo dienas po to, kai sulauksime Jūsų mokėjimo.


Per kiek laiko pristatomos prekės?

Jei nurodote prekes pristatyti tam tikru adresu arba į tam tikrą siuntų terminalą, jos bus atvežtos per 1–2 darbo dienas po to, kai bus gautas Jūsų mokėjimas.


Užsakymą apmokėjau, bet prekių negavau. Ką daryti?

Pagalbos kreipkitės į www.vyras24.lt darbo dienomis nuo 9 iki 18 valandos.
telefonas: +37062012211
el. paštu: info@vyras24.lt


Ar galima pakeisti jau patvirtintą užsakymą?

Jei užsakymą patvirtinote ir apmokėjote, atšaukti šį užsakymą ir atsiimti pinigus nebegalėsite, tačiau galėsite pasirinktą prekę pakeisti kita. Tokiu atveju reikėtų, kad kaip įmanoma greičiau susisiektumėte su www.vyras24.lt darbuotojais, kol prekė Jums dar neišsiųsta.


Ar galima atšaukti jau patvirtintą užsakymą?

Ne. Bet jei atsiras nenumatyta situacija, kreipkitės į www.vyras24.lt, stengsimės situaciją išspręsti Jūsų naudai. Be to, visada galioja 7 dienų prekių grąžinimo taisyklė.


Gavau pažeistą pakuotę. Ką daryti?

Su siuntų pristatymo darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

Jei siuntą atsiimėte iš terminalo, kreipkitės į www.vyras24.lt darbo dienomis nuo 9 iki 18 valandos.
telefonas: +37062012211
el. paštu: info@vyras24.lt

Prisiminkite, kad jei prekės pakuotė buvo pažeista (sugadinta) transportuojant, jūs turite teisę tokios prekės iš kurjerio nepriimti.


Gavau sugadintą prekę. Ką daryti?

Jei pakuotė nepažeista, o prekė sugadinta, prašome susisiekti su mumis.

Pagalbos kreipkitės į www.vyras24.lt darbo dienomis nuo 9 iki 18 valandos.
telefonas: +37062012211
el. paštu: info@vyras24.lt


Ką daryti, jei laiku negavau užsakymo?

Jei negavote prekės per užsakyme numatytą pristatymo laiką, prašome susisiekti su mumis:
telefonu: +37062012211
el. paštu: info@vyras24.lt